Besviken!

Heej bloggen! :)

Har varit fullt upp idag och kan väl dra igenom lite snabbt vad jag gjort! Imorse när jag vaknade drog jag ner till stallet och red en mysig liten runda med Johanna runt kyrkan! Efter det drog jag hem och sen blev det stallet igen och gav hästarna lunch. Efter det har jag bla. gymmat och varit i stallet lite till! ;) Fullt upp som sagt men en rolig dag! :)
Pratade dock med Emil nu på kvällen och har ju hela tiden trott att han kommer hem imorgon men nu har det blivit ändrat så han kommer hem ngn gång på fredag istället... TRÅKIGT!! :(
Men ngt kul är att jag och han kanske ska och hälsa på hans syster Ida & hennes kille Mattias om några helger! Han ska prata med henne och om hon tkr att det är ok och mamma går med på det så blir det en weekend i Uppsala/Sthlm innan Emil drar till sthlm och lumpen den 3:e ... Jag har inte skrivit så mkt om lumpen i bloggen och det pga att jag inte vill tänka på det men nu börjar jag känna paniken komma krypandes då det snart bara är tre veckor kvar.. Kommer bli tufft som satan och just nu vet jag inte hur det kommer bli med vårat förhållande.. Hoppas verkligen det kommer gå men man vet aldrig!
En sista sak! Idag är det exakt 10 månader till min 18 års dag och min frihet!

Kommentarer
Postat av: Angela

då måste du komma till mig! :)

ni kommer klara det, promise! <3

2010-04-10 @ 16:15:17
URL: http://angelaverzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0