Samhällskunskap

Sitter just nu i allè och har lunch! Om en halvtimme börjar samhällen och du har vi prov.. -.- Suck! jaja
Slutar kvart i 4 idag och då ska jag åka hem med Emil & Totte! :) Sen efter det blir det väl att vara med emil lite, vila upp mig så jag blir frisk i nacken(Har en inflammation) och fri från förkylningen till i helgen!:) Ska kanske upp till Malin ikväll också och se på dating in the dark med henne och Emma! Men det beror helt på om jag orkar och hinner! Imorgon och på torsdag är det skola som vanligt och efter skolan på torsdag ska jag upp till buffils på möte angående sommarjobb med Maria! :) Håll tummarna!
& sen på fredag åker jag och Emil till Uppsala och bor hos Ida över helgen! :DD Kommer hem på söndag! Kommer nog bli toppen!!! Längtar!! Ska försöka hålla i det här nu och börja blogga lite mer!;) Hörs!
P.s Fick MVG på engelska nationella igår!:D Blev jätteglad! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0