Uppsala

Godmorgon! :)

Sitter i pyjamas kläder framför datorn i Idas lägenhet!:) Vaknade för nån timme sen och kunde inte somna om så tänkte att jag skulle sätta mig här lite!:) Emil & Ida sover men de borde nog vakna snart!;)
Angående helgen här så har den varit TOPPEN! helt underbart att få komma iväg lite och bara vara tsm med Emil, I fredags så var vi hemma här, vi åt tacopaj och idas och mattias vän "greven" kom förbi! En riktigt trevlig kväll! :) igår var vi ute på stan på dagen, jag hittade en jacka!:D , och sen på kvällen var vi ut och åt på en resturang som heter dragon palace, maten var riktigt god! jätte mysigt! Idag ska vi göra oss klara här och packa ihop och lite så och sen drar vi ner på stan och myser lite, jag ska leta efter en handväska och så tänkte vi ta en fika eller lite så och få lite ensamtid och mysa, får prata lite också! Det var väl allt! ;)
Hörs ikväll eller imorgon! Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0