babyboom

Heej! :)

Hemma nu! eller ja har varit det i nån timme men iaf! ;)
Efter skolan hämta Emil mig iaf och vi gjorde lite ärenden innan vi åkte till anders och jenny och åt tårta och gratta dem till världens sötaste lilla elsa! :) GRATTIS!
Sen nu är Emil och Joel och gymmar och jag sitter just nu här! Igår var vi i insjön en sväng jag och emil och det var mys! :)
Men nu har jag SPRÄNGANDE huvudvärk och är jätte hungrig så nu ska jag gå upp och fixa lite pannkakor för att sen sätta mig och se på lite american pie tror jag! ;) Emil sover nog inte här ikväll tråkigt nog.. :( Men imorgon blir det han & Jag i skeppis ( + Ozzy men det är lugnt! ;) <3
Magen skriker så dags för käk!

Kommentarer
Postat av: BK

Hej "bloggproffs" Foki kommer ALDRIG att svara dej ang hennes inkomst... Men runt 50 kalla/mån + 3 per videoinlägg. Att hon sen inte nämner det pga avundsjuka mm är en annan sak. Själv kan man bara drömma om sån shopping, resor, mm. Keep-on-blogging!!!!

2010-02-26 @ 10:37:32
URL: http://fokus.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0