Spontant!

oj nu var det länge sen!;D Har iaf gått hela lovet snart och jag har verkligen  haft ett toppen lov!:) Det har varit lugna hemmakvällar, vänner, julafton, nyår, myys och ridning!:D Har äntligen börjat komma igång med Ludde igen och det största är väl att emil red chille i söndags!:D Och han var verkligen jätte duktig!(: <3 Imorgon blir det leksand med mormor eftersom att jag måste skjutsa henne dit då hon inte kan köra själv! Men det blir bara kul för jag är nöjd bara jag får köra bil!;) Och på måndag ska jag till tandläkaren i falun först på morgonen och sen blir det lite shopping (:D) och sen blir det att köra till leksand för åh röntga knät!:) slipper skolan på måndag iaf!;) Sen på tisdag börjar allvaret igen.. Jaja jag får njuta så länge jag kan.. Hoppas på en toppen helg nu i helgen iaf så har ngt åh se framemot! Ha så kul ikväll ni andra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0