Baby

Heej! :)

Onsdag idag och idag har jag inte gjort ngt speciellt. Resten av veckan vet jag inte vad som händer men blir nog ganska lugnt och det jag vet är att jag ska jobba på söndag från 13-stängning. Pengar! ;D Sen på måndag morgon åker jag till Angela och till sthlm! :D Kommer hem igen på  onsdag eller torsdag! :) Blir nog grönan och gå på stan tror jag! Sen blir det en massa mys och bara umgås! Har saknat dig vännen! <3
Sen på torsdag kväll kommer emil hem och är hemma över midsommar! :D Blir toppen! sen åker han på söndagen och då är det bara två veckor innan han blir hemma i 4 veckor! :D <3<3
nu ska jag fixa lite och sen dra och äta hos mormor!
cyklade 6km igår btw och 7km idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0