Lugn dag!

Heej! :)
Idag har jag så gott som bara suttit framfr teven, förutom när jag skjutsade in mormor til leksand och jag fick pengar av henne inför sthlm! :D TACK Mormor!!
Ja iaf så har jag suttit och tittat på bröllopet hela dagen för emil stod som vakt ovh ville försöka se honom men det fanns ingen chans till det! :( Jaja bröllopet var iaf jättefint och tkr verkligen att både viktoria och daniel var värda detta! grattis! =)
Igår gjorde jag 400 situps och cyklade 7km till! :D sen idag har jag än så länge gjort 200 situps (ska göra 200 till!) och cyklat 7 km! :) imorgon ska jag cykla igen och efter det så kmr jag ha cyklat 45km eller 4,1mil! :) Bra! :D antar att det blir ett litet uppehåll med cyklandet men situpsen ska jag fortsätta med när jag är i sthlm men kmr fortsätta äta bra och så kmr jag ju röra mig enhel del där så det blir bra ändå, sen när jag kmr hem igen kör vi igen! ;D
nu ska jag se på norska hollywood fruar och  sen blir det sängen så jag orkar upp och cykla innan jobbet imorgon! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0