sommarlov och städning!

heej! :)
jag har sommarlov!! :D fan va underbart!! Avslutningen idag var helt ok men ville bara sluta och åka hem! ;)
Efter kyrkan drog jag och emma till thai och åt lunch, träffade karro där också! trevligt! :)
nu har jag hållit på och städat rummet ett bra tag och är fort inte klar.. aja får väl lov att fortsätta så jag blir klar nångång! ;s eller så drar jag till mormor först och gör klart sen? ;) vi får se!
Ikväll är det hos kajsa men vet inte om jag orkar eller kan för ska ju på student i borlänge imorgon.. Men imorgon blir det noret iaf! :D
Sen kommer Emil!! :D

Det här är bara början på det som kommer bli en av de bästa somrarna hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0