2 dagar

Heej!:)
Sitter på datorn och tittar på talang och fy fan vilka idioter det finns! xD
ajs, har varit i skolan idag och jag har väl gjort lite iaf! ;) Emil har varit borta en vecka nu och saknar honom så oerhört mkt!! :`( men tur nog så kommer han hem om två dagar och är hemma ända till på söndag! :D Längtar!! kom hem nu älskling! hoppas tiden går fort så det blir onsdag snart! nu blir det stallet strax med mamma och göra klart och lite så och sen måste jag plugga och så måste jag även till pappa en sväng! Imorgon blir det praktik från 07.00 - 15.30 och på onsdag är det mattte nationella och då går jag bara mellan 08.00 - 09.45 och sen är jag ledig resten av dan! :) Och sen kommer EMIL!:D
byebye så länge!





                                                   Jag och Nora sommaren 2009, <3

  
                                                              Saknar sommaren 2009!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0