ångest


heej! :)
var några dagar sen nu men har varken haft lust eller tid åh blogga heller. Men nu tänkte jag skriva lite iaf! ;)
Helgen tsm med emil var helt underbar och det kändes helt underbart han att få träffa honom igen. Men när han åkte igen i söndags så kändes det lika tungt igen.. han kommer iaf hem om två dagar så är inte jätte långt kvar!! Älskar dig Emil! Det här klarar vi tsm!<3
Idag blir det praktik och börjar kl.14.00 och slutar 21.30.. men tur att det är kul där iaf!;) Imorgon så är det prov i sh klockan 8 och jag får bara hoppas på det bästa antar jag!! men tror det kmr gå bra! Sen efter skolan ska jag och malin nog till borlänge och köpa kläder till clea, hennes systers dotter! kmr bli jättekul om det blir av! :) Sen på fredag är det del 2 i nationella matte A. och sen kommer emil hem! :D LÄNGTAR!! Efter den här veckan är det bara 3 veckor kvar i skolan och sen är det sommarlov!:D kan inte annat än att längta! Nu ska jag väl plugga lite sh innan jobbet.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0