Olycklig

Hade det supermysigt igår med Malin Emma Emelie Sandra Marit och Nikkan hemma hos Emma igår! Vi grillade åt och bara satt och pratade! Och det var jätte mysigt men det andra finns ju där hela tiden.. Vad jag än gör!!
Mitt liv med vännerna är på topp och mitt kärleksliv är på botten! ...
Jaja nog om det! Nu om typ 10 min kmr emma och då ska vi ta cyklarna upp till kiosken och käka glass med Marit och Emelie tror jag? ;P jaja sen ska jag skjutsa in mormor till leksand och hämta upp matilda! :) Behöver prata med henne och hon behöver prata med mig så hoppas på en bra em! <3
nu ska jag göra mig klar och sen vänta på emma! :)
Puss!

I still belive in us but now it`s up to you! sommaren 2009 in my heart!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0