True Love Always?
tisdag idag. Skönt med lov ja men glad nej! Fan jag önskar bara att det blev bra igen. . Saknaden är enorm och

gör ont varje dag. .

I remember what you wore on the first day

You came into my life and I thought

"Hey, you know, this could be something"
'
Cause everything you do and words you say

You know that it all takes my breath away

And now I'm left with nothing

So maybe it's true

That I can't live without you

And maybe two is better than one

But there's so much time

To figure out the rest of my life

And you've already got me coming undone

And I'm thinking two is better than one

Orden att man inte fattar vad man har förrän det är borta är så otroligt sant.. Jag uppskattade aldrig det jag hade

medans jag fortfarande hade det, jag tänkte att jag alltid skulle ha dig vid min sida och att din kärlek till mig och

våran kärlek var förevigt och oförstörbar men jag antar att jag hade fel om det som om allt annat..

Men grejen är att om du bara gav mig en  chans så skulle jag göra ALLT! Så dåligt jag mått har jag aldrig mått

förut och jag skulle bokstavligt talat gå genom eld för dig!

Det som gör mest ont är då jag tänker på alla minnen och allt kul vi gjort tsm och det faktum att jag står här

själv. jag har ingen att luta mig mot ingen som säger jag älskar dig och håller om mig och pussar mig och ingen

jag kan krypa upp i famnen åt och känna mig trygg och ingen som jag känner att aldrig kommer svika mig.. det

gör så ont och jag vill bara ha dig tillbaka men jag känner mig så hopplöst hjälplös för jag vet inte vad jag ska

göra och jag kan inte göra någonting..

Snälla älska mig igen och kom tillbaka till mig för jag älskar dig och jag tror att du fortfarande älskar mig och jag

VET att vi hör ihop även fast du inte tror det just nu!

You will always be my Lovely Boy! Boyfriend.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0