Life as we now it

Har hänt en hel del men inget jag kan ta upp! Vissa saker kan inte skrivas här på bloggen just nu och andra aldrig!;) men mår faktiskt ganska bra just nu! Helgen var underbar! Fredagen bestod av skräckis hos pär med folk och på lördagen blev det grillning och allmänt mys på Stefans nybyggda flotte!:)) och sen blev det åh sova med..?haha det ni! nej men bror åh erik!:) skönt med Sällskap! har hänt lite andra grejer också! Matte nationella avklarat, HOPPAS jag klarat de!!!! Vet inte riktigt vad helgen har att bjuda på Men ska iaf jobba på fredag kväll 17-21 och sen blir det nog raka vägen hem Och sen jobb lördag 11-17!:) sen får vi se vad kvällen bjuder på! Skulle kanske vara hemma hos martin men vi får se! Blir nog en bra helg iaf!:) just det ledig på fredag också!;) men dÅ måste jag plugga och skjutsa mormor.. :// jaja nu ska jag sova! Sovmorgon till 9 imorgon!!:)) Och grattis bror 9år idag och Andreas till körkortet! Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0