True Love NOT Always?

Om jag inte duger för dig och du inte vill vara med mig, varför skulle då ngn annan vilja det?   Vad gjorde jag för fel? Why wasn't I good enough for you? ...  I'm waiting for you but how long Will it take and do I have to Wait forever?. . . Önskar bara att du kunde fatta och känna Efter lite! Jag vet att det finns ngt kvar om än långt in men du måste Känna efter för annars är det klart att du inte känner ngt! Stänger man av sina känslor så är det klart att det känns som Att det inte finns ngt kvar. En dag kmr du att inse hur Mkt du egentligen älskar mig men tar det för lång tid kmr jag att vakna upp bredvid killen som redan visste det. Även fast jag just nu inte kan tänka mig att ens titta efter ngn annan! Vi skulle ju förlova oss och flytta ihop och skaffa barn senare? Har du glömt allting! Ord som föralltid, betydde de ingenting för dig? Var de bara ord? Men det kanske bara är mitt fel, jag skulle inte ha varit så som jag var men du vet ju också att jag inte är så egentligen och nu nät lumpen är Slut hade det blivit jättebra!!!! Men du gav varken mig eller Oss en chans ! Men jag känner dig så sjukt väl och jag vet att det fortfarande finns ngt där och därför ska jag ge dig tid och space så du förhoppningsvis känner en saknad efter mig och att du faktiskt älskar mig. Jag är den rätta för mig och jag kmr att kämpa för att du ska förstå och känna det igen! Jag kmr inte ge upp! Förrän jag ser dig med en annan! Och snälla emil, kämpa för mig, för oss och för att det inte kmr sluta såhär utan med att det blir "vi" igen! Tänk tillbaka på sommaren 2009 så kmr du förstå! Eller har du glömt??:'( Du kmr alltid ha en stor del av mitt hjärta men vad du väljer att göra med Den delen är upp till dig..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback